Zájem o klienta

08.11.2010 15:59

 

Je velmi povzbuzujícím zjištěním, že péče o klientelu není pro Dopravní podnik hl. m. Prahy prázdným pojmem. Přesvědčit se o tom mohou například všichni cestující, kteří využívají linky „A“ pražského metra, a to ze stanice Malostranská směrem k Depu Hostivař.

Na tomto nástupišti, v jeho zadní části, byly totiž nainstalovány lavičky – to patrně pro případ delších intervalů, např. v noci či o víkendech. Tyto lavičky však nemají sloužit jako místo sloužící k oddychu znaveným údům, ale zjevně pro potěchu, radost a ukrácení dlouhé chvíle dětí čekajících pasažérů. Lavičky totiž nejsou lavičkami, sedět se na nich nedá, zato jako skluzavka jsou prvotřídní!

Jen, přiznám se, mě poněkud překvapil směr, kterým tyto skluzavky vedou – tedy přímo ke kolejišti…

 

 

 

 

blog.idnes.cz

 

—————

Zpět